HANTI

Doświadczenie

Home  >>  Doświadczenie

Szkolenia ze standardów obsługi Klienta w sieci POLOmarket:

W okresie maj – październik 2016 roku przeprowadziliśmy dla firmy POLOmarket – ogólnopolskiej sieci supermarketów projekt szkoleniowy wspierający sklepy w utrzymaniu standardu obsługi Klienta na wymaganym poziomie. Szkoleniami objęta została kadra menadżerska sklepów, która rozwinęła swoje kompetencje w zakresie wdrażania nowych pracowników i motywowania ich do pracy zgodnie z wymogami firmy. Szkoleniami ze standardów obsługi Klienta zostały objęte załogi we wszystkich 280 sklepach POLOmarket. Łącznie przeszkolonych zostało prawie 4 tysiące sprzedawców i 280 menadżerów. Szkolenia odbywały się na terenie całej Polski. Mimo dużego wyzwania logistycznego sprostaliśmy wymaganiom naszego Klienta. Każdy z uczestników otrzymał imienny certyfikat ukończenia szkolenia. Wysoką ocenę merytoryczną szkolenia potwierdziły ankiety ewaluacyjne wypełniane przez uczestników szkoleń.

Szkolenia ze standardów obsługi pacjenta dla aptek franczyzowych sieci PRIMA

Od 2012 roku wspieramy GRUPĘ APTEK PRIMA w ich rozwoju. Stworzyliśmy standardy obsługi Pacjentów dla sieci i szkolimy personel aptek z praktycznego ich zastosowania. Wzmacniamy kompetencje farmaceutów w zakresie komunikacji z pacjentem, właściwego przedstawienia oferty produktowej i długotrwałego budowania relacji z Pacjentami.