HANTI

Standardy obsługi Klienta

Home  >>  Standardy obsługi Klienta

W obecnej bardzo ostrej rywalizacji cenowej tylko obszar obsługi klienta może budować trwałą przewagę rynkową. Każda firma musi odpowiedzieć sobie na pytanie dlaczego to właśnie u mnie klient ma zrobić zakupy, dlaczego właśnie z moich usług ma skorzystać? Odpowiedź na to pytanie nie jest prosta. Niestety tylko nielicznym udaje się zbudować lojalność klientów i nie stracić ich zaufania. Czasem nawet największe firmy wprowadzają standardy obsługi niedostosowane do polskich realiów i zrażają do siebie klientów.

Obsługa klienta to nasza pasja. Nasz zespół pomoże w zdefiniowaniu możliwych przewag konkurencyjnych w tym obszarze i wesprze we wdrożeniu oraz utrzymaniu najwyższych standardów. Projekty z tego obszaru obejmują:

– Analiza obecnych zasad obsługi klientów z rekomendacjami zmian

– Raport opinii klientów na podstawie badań ankietowych przeprowadzanych wśród klientów firmy

– Weryfikacja stosowania standardów poprzez badania Tajemniczego Klienta

– Analiza obecnej sytuacji i zdefiniowanie obszarów do rozwoju w zakresie obsługi klienta

– Opracowanie księgi standardów i procedur obsługi klienta

– Szkolenia dla personelu w zakresie obsługi klienta

– Nadzór nad wdrożeniem i utrzymaniem standardów obsługi klienta

 

Nasza filozofia działania – wdrażanie standardów obsługi Klienta

1

2

3 4 5 6 7 8 9